|
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
Provozní délka tratí celkem |
9 568 |
9 572 |
9 570 |
9 560 |
9 559 |
9 566 |
podle počtu kolejí |
jednokolejné |
7 662 |
7 659 |
7 643 |
7 635 |
7 616 |
7 602 |
dvou a vícekolejné |
1 906 |
1 913 |
1 927 |
1 925 |
1 943 |
1 964 |
podle rozchodu kolejí |
normální rozchod |
9 467 |
9 470 |
9 468 |
9 459 |
9 457 |
9 467 |
úzký rozchod |
102 |
102 |
102 |
102 |
102 |
99 |
podle povahy provozu |
pouze pro osobní dopravu |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
pouze pro nákladní dopravu |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
pro osobní i nákladní dopravu |
9 568 |
9 572 |
9 570 |
9 560 |
9 559 |
9 566 |
Neelektrizované tratě celkem |
6 357 |
6 355 |
6 353 |
6 345 |
6 343 |
6 329 |
podle počtu kolejí |
jednokolejné |
6 285 |
6 281 |
6 280 |
6 272 |
6 270 |
6 256 |
dvou a vícekolejné |
72 |
74 |
73 |
73 |
73 |
73 |
podle rozchodu kolejí |
normální rozchod |
6 255 |
6 253 |
6 251 |
6 243 |
6 241 |
6 230 |
úzký rozchod |
102 |
102 |
102 |
102 |
102 |
99 |
podle povahy provozu |
pouze pro osobní dopravu |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
pouze pro nákladní dopravu |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
pro osobní i nákladní dopravu |
6 357 |
6 355 |
6 353 |
6 345 |
6 343 |
6 329 |
Elektrizované tratě celkem |
3 208 |
3 216 |
3 217 |
3 216 |
3 216 |
3 237 |
podle počtu kolejí |
jednokolejné |
1 368 |
1 377 |
1 363 |
1 363 |
1 346 |
1 346 |
dvou a vícekolejné |
1 839 |
1 839 |
1 854 |
1 852 |
1 870 |
1 891 |
podle rozchodu kolejí |
normální rozchod |
3 208 |
3 216 |
3 217 |
3 216 |
3 216 |
3 237 |
úzký rozchod |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
podle povahy provozu |
pouze pro osobní dopravu |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
pouze pro nákladní dopravu |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
pro osobní i nákladní dopravu |
3 208 |
3 216 |
3 217 |
3 216 |
3 216 |
3 237 |
podle typu proudové soustavy |
50 Hz/25 000 VST |
1 390 |
1 390 |
1 391 |
1 383 |
1 383 |
1 401 |
15 000 V, 16 2/3 Hz ST |
14 |
14 |
14 |
14 |
14 |
14 |
3 000 VSS |
1 783 |
1 788 |
1 788 |
1 795 |
1 795 |
1 798 |
1 500 VSS |
24 |
24 |
24 |
24 |
24 |
24 |